Wednesday, September 26, 2007

Nana plus Yudi....traaa..la...laaaa

.....di changi.....liburan wkt km nak ke hongkong n cina... (na2 wrote in her e-mail)


From: Farah.DEBI@total.com
Subject: Re: Balasan: As per Usro request.
To: na2_hj@yahoo.comCc: Kartina Haswanto


ha...ha....ha... payo aku nak comment dulu ....
anak kau bella tu ngapo la besak nian ..perasaan waktu aku ketemu tu idak
setinggi itu ..
kelas berapo nian ....
terus anak kau yang paling kecik tu la besak yo....
emangnyo taun berapo kita ketemu yang jalan ke timezone itu yo na ??
yang jelas terakhir kito jalan tu memang aku dak ketemu dg anak-anak mu
....
emangnyo sapo duluan yang kawin ni ..aku duluan apo kau duluan ...koq anak
kau la besak nian ???
terutama si bella ...

tapi emang anakku badannyo kecik-kecik...cak umak nyo

Siapa yah yang kawin duluan...???

he...he..kan SAYA (tersipu malu dan sambil tunjuk tangan) by Tina


No comments: